close
我的病都好得7788喇!!!!

但仍有少許的感冒.........

好彩我今日番4鋪,都無咁忙............

但我一番到來,"掃把"就叫我聽一d野......

開頭的時候,我仲以為佢又叫我去上d咩野堂之類.........

但原來是叫我去幫公司拍一輯相........做一個廣告...

唔係嘛!!!!我新來左無耐啫,唔洗搵d咁ge野俾我玩......

我真係唔想拍..我最怕出鏡.........

唉!!!但最終都要去,當然唔止我一個人...仲有兩位好靚的pormoter

時間是8月1日...果日我都要番工....但只需番半日.....

都算係一件好事掛.....

都唔知點好......><

arrow
arrow
    全站熱搜

    hiko 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()