close
我番工都有一段日子了!!!

我昨天剛剛收了出糧支票喇!!!
我好開心ar~~我番左都唔係好多日,但我都有成$3000咁多喔

我會好俾心機做落去的...因為我要儲錢睇濱崎步演唱會.....(好期待)

但這裡的人際關係都好複雜...0><0....我會慢慢建立好人際關係

我應承了朋友的野...我一定要做到的........

仲有,我在這裡認識了好多朋友....

好似阿琛啦!!!佢真係一個好可愛的女仔.......我同佢年齡差不多....

我地都有好多話題!!!真的好想跟她日日一齊食飯呢!!呵呵

仲有阿寶啦!!!佢是一個好天真又多野講的人......都唔錯ga

起碼佢有時傻得好可愛!!!哈哈

在這工作都算有得有失啦!!!!!

但我都幾開心.......就算唔開心我好快都會唔記得!!!

我以前都唔會這樣....

可能以前依賴(她)太多了,我的圈子變得好小........

現在我沒有了(她),對我來說都是一件好事呢!!!!

以後我會好好努力.......繼續工作....過著我開心的工作環境

arrow
arrow
    全站熱搜

    hiko 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()