close
對唔住ar~~欣欣...><

我今日約左你,但我最後都係遲到了.....(我仲遲左個半鍾添)

我在這裡向你講一萬句sorry.........

我遲到左咁耐,但你都原諒我......我真係該死...我向你保證我以後都唔會

遲到ga喇!!!!好多謝你的寬恕...我真係好愛你

今日係我地差唔多3個月無見的第一次聚會......我真係好掛住你呢!!!

我見到你,我真的好開心ar~~~因為我發現你在外表上的改變,

令我眼前一亮,你的新裝讓你更成熟帶點溫柔,活潑中帶點可愛

吸引死我.......

為左我遲到而去作出補償,我請欣欣食kfc......(我心仍在內疚)

我想請佢食更好的......但原來佢一直都為我設想

她唔想我花費太多......她真係一個好貼心的女孩

我覺得朋友多都唔及一個知己好.....

我真係好高興這個知己(欣欣)永遠對我的關心同寵愛.....

由初相識的時候,大家都無想到命運對我們的安排....

會由大家從學習中互相鼓勵,從生活中互相關切

我的改變都係因為你........

是你教識我從埋藏中的自己找回來....

是你呼喚了我善良慈悲的心.....

懂得寬恕興體諒人.........

你的每一舉一動都散發愛的表現,我的改變都是因為你

我真的好喜歡你...(p.s我唔係基)

今次再與你見面.....我心裡真的好開心

我地都唔知幾時會再有空了

----------------------------------------------------------------
我地食完kfc,就去了多間書店,我買左一本教鉤針的書

個本書仲好平添......$26.8

之後,我地就漫無目的地行...行...行

我同欣欣仲影左貼紙相添.....但我地都覺得自己個樣好殘

不過真的好開心......

之後,我地去左朗豪方,因為我想買綠茶粉.....

但最後我地迷路了.....

我地只有到周圍睇下其他鋪嚕......

我今日約左欣欣之外,我仲約左k君....

k君都到左旺角......然後與我同欣欣一齊飲野

我地楝左仙跡岩.......坐低

今次係欣欣同k君第一次見面......但大家相處都開心

當然我地講了好多無聊的話題.....

之後k君帶我地去食川菜.....

哇!!有好多野食...佢叫左小籠包,瑤柱雞肉餃子,大菜牛肉餃子,

旦旦面,上海春卷,炒雜菜......

個面好好食ar~~但係有少少辣囉.....

個死仔仲厄我話唔辣......

我同欣欣食左好少野,剩餘的全部都屈死仔食埋d野....

我地今日真的好開心呢

我仲約左佢地下次一齊唱k添.....好期待


arrow
arrow
    全站熱搜

    hiko 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()