close

今朝我一早起身做好準備作我今日的行程

我亦都安排左自己今日想做的野.........呵呵

我今日突擊舊公司.........想俾d驚喜我個d同事....

我去公司當然有帶我的手信啦....

我去蛋撻王買左西餅俾佢地食...

仲買左甜品添.....(紅豆沙)......好好味

一諗到再見番佢地....我真的好開心

在我搭車的沿途中,我回想起以前返工的過程

我在公司發生了好多唔開心的事,亦有開心的事

我還記得自己好喜歡閒時不停的食食食..........

所以我都肥左好多呢

我去到公司的門前,但映入眼前的景像都不復以前

一切都改變了////

                                                                                                   續



arrow
arrow
    全站熱搜

    hiko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()