close

我的公司改頭換面了......多了好多新的廚房爐具...(我覺得佢地又多左好多野做{#emotions_dlg.emotion_010})

我一入到公司,我見到一個已為了小事而再沒有聯絡的朋友....

小插曲:(其實我真的好多謝欣欣的,她向我講解了人生的道理,明白到讓自己

放開懷抱~~~寬容待人......我得已明白到人要珍惜身邊的每一個東西

我唔會再讓自己錯下去的...我要好好向欣欣學習^^)

我唔會再嬲我的中學同學了,因為我唔想自己懷恨而生存....

我要將我的開心和歡笑帶俾我身邊的人.........

所以我見到她,我抱著開心的態度對待.......

又或許我們隨著時間的轉變,我們見到對方都很開心

我們仲不斷聊天呢........

但公司亦多了兩個新同事,一個我離開公司之前見工的女同事

另一個就.........與我有多年恩怨的toby.......

我都估唔到會見到佢,佢仲走來向我自我介紹tim

我一見到佢就令我諗起在公司一直過著悲慘的生活就係因為佢....

之後我就淡淡的回應了他...."我知喇"

然後,

arrow
arrow
    全站熱搜

    hiko 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()